Regulamin realizacji projektów w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie

Regulamin realizacji projektów w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie

Celem regulaminu jest wdrożenie jednolitych standardów oraz procedur w zakresie inicjowania, przygotowywania i realizacji projektów w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, w tym:

  • zapewnienie wsparcia osobom zainteresowanym realizacją projektów w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie;
  • zapewnienie zintegrowanej i efektywnej obsługi administracyjnej realizowanych projektów;
  • standaryzacja procesów oraz dokumentów projektowych;
  • wprowadzenie dobrych praktyk zarządzania projektami, gromadzenie i wymiana wiedzy nabywanej przez pracowników Uczelni w wyniku realizacji projektów
  • Regulamin obejmuje wszystkie projekty naukowo-badawcze, dydaktyczne, organizacyjne, infrastrukturalne i inne, w tym projekty partnerskie, finansowane ze źródeł:

1)      krajowych;

2)      międzynarodowych;

3)      funduszy strukturalnych i europejskich;

4)      pozostałych środków zewnętrznych i wewnętrznych.

Przystąpienie do każdego konkursu wymaga złożenia przez pracownika/doktoranta do Biura Projektów Inicjatywy projektowej. W celu dokonania oceny zgłoszonych inicjatyw, powołana została Rektorska Komisja do spraw oceny projektów. W przypadku, gdy inicjatywa spełnia kryteria oceny i jest możliwa do wykonania, Komisja do spraw oceny projektów rekomenduje Rektorowi decyzję o możliwości przygotowania i realizacji projektu

Więcej informacji Jak złożyć inicjatywę projektową?